Ψηφιακή Δημιουργικότητα . Το παράδειγμα του Glogster

Ψηφιακή Δημιουργικότητα . Το παράδειγμα του  Glogster


Με τον όρο της Ψηφιακής δημιουργικότητας αναφερόμαστε στην  «δημιουργικότητα που εκφράζεται μέσα από τη χρήση διαφόρων τεχνολογικών μέσων, όπως οι υπολογιστές, οι φορητές συσκευές, κα» (Σολωμού, 2018).
Ένα τέτοιο παράδειγμα ψηφιακή δημιουργικότητας αποτελεί η χρήση του Glogster.



Το Glogster λοιπόν είναι ένας χώρος δημιουργικότητας όπου ο καθένας μπορεί,  πολύ εύκολα, να δημιουργήσει την δική του ψηφιακή αφίσα (glog). Πρόκειται για μια διαδικτυακή πλατφόρμα μάθησης, η οποία παρέχει στους χρήστες το απαραίτητο  ψηφιακό εκπαιδευτικό περιεχόμενο καθώς και τα εργαλεία για τη δημιουργία διαδραστικών αφισών - glogs. Το Glog είναι ένα μικρό γραφικό blog,  ένα online περιβάλλον για την ανάμιξη κειμένου, ήχου, βίντεο, εικόνων και  γραφικών. Χρησιμοποιήθηκε αρχικά  τον Δεκέμβριο του 2009 και κυρίως εκπαιδευτικοί και μαθητές το χρησιμοποιούν με σκοπό την διαδραστική, συνεργατική  και δημιουργική εκπαίδευση. Λειτουργεί ως εκπαιδευτικό βοήθημα για όλα τα μαθήματα και δίνει την δυνατότητα και την ελευθερία οι χρήστες να δημιουργήσουν ένα πορτρέτο μέσω του  drag & drop. Η τελική μορφή της αφίσας glog μπορεί να δημοσιοποιηθεί  από το Glogster EDU ή μπορεί να ενσωματωθεί σε  κάποιο wiki, blog, ή σε ιστοσελίδα. Σε αυτό το σημείο ωστόσο αξίζει να σημειωθεί πως δεν αναγνωρίζει τα ελληνικά καθώς και ότι η δωρεάν εκδοχή του είναι αρκετά λιτή μη περιλαμβάνοντας π.χ. δυνατότητα σχεδίασης. Βέβαια, αποτελεί έναν πολύ καλό τρόπο για να παρουσιάσουν οι μαθητές τι έχουν αποκομίσει από τη μαθησιακή διαδικασία καθώς και να καλλιεργήσουν την δημιουργική τους σκέψη.


Σχετική εικόνα


Αποτέλεσμα εικόνας για glogster





Βιβλογραφία

Σολωμού, Μ. (2018). Ενότητα 4.1: Ψηφιακή δημιουργικότητα. Σημειώσεις του μαθήματος Τεχνολογίες και γραμματισμός. Λευκωσία: Πανεπιστήμιο Λευκωσίας.

https://www.slideshare.net/glogster/glogster-edu-education-20-2902550




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο